Adrian vann

Inte ens en halvtimme orkade jag kämpa. Haha. Bra karaktär man har.

Kl 19:30 var han så trött så trött. Tänkte att okej, vi provar att lägga honom nu. Han drog i sig 100 ml ersättning och somnade med flaskan i munnen men vaknade så fort jag var på väg ur rummet. Den powernapen gjorde en hel del.
Runt 20:30 började han tröttgnälla så jag går och lägger mig med honom. ICKE!! Det gnälls och skriks. Nappen ska han inte ha. Försöker söva honom i mitt knä. Går inte. Sliter fram tutten och han somnar efter bara någon minut.

MEN! Klockan är bara 21 så att om han sover för natten är ju det bra i alla fall. Kan ju inte ha en skrikande gaphals när Bella o Linus ska sova.

Bättre lycka imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas han sov för natten!

2012-01-10 @ 10:28:19
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0