Tack!

Tack för lyckoönskningarna och tack för en skaplig natt. "Endast" två gånger har han vaknat och velat äta men då har det också varit äta, och inte snutta. Jag känner mig mycket piggare.

Vi somnade nära, nära igår under samma täcke. Som att ligga sked fast med magarna mot varandra. Flera gånger ryckte han till i hela kroppen som om han blivit skrämd. Men när han insåg att jag låg kvar somnade han direkt igen så förmodligen är det som de sa på bvc att han behöver närheten. Säkert mycket att bearbeta i det lilla huvudet på natten. Min lilla gofis!

Idag är det lördag. Klockan är snart halv 10 och grabbarna i huset sover. Adrian har dock varit uppe en stund och käkat gröt. Eller rättare sagt: Spottat ut gröten :) Pappan har inte varit vaken än. Då borde jag få sovmorgon imorgon?! Då kan han inte skylla på att han jobbat kväll. Om han sen går och lägger sig kl 02 är det hans problem.

Idag ska vi på min farbrors 50-års kalas. Det ska bli trevligt och komma ut och träffa lite släktingar. Det är fest på kvällen men vi avlägsnar oss nog i tid.

Ha en trevlig lördag!

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tåls sägas igen, vilka ÖGON! :) han är superfin! Och ja, självklart ska du ha sovmorgon imorrn!

2012-02-18 @ 10:19:05
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Det är ju givet för en sovmorgon för dig imorgon! Ha en fin dag! Kram & jag håller med Josefin! Vilka ögon bebisen har! Finaste!

2012-02-18 @ 11:18:42
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: jessamy

Snyggingen!! =)

2012-02-18 @ 15:09:55
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0