Svammel.

Den här dagen går inte till historien som den mest spännande direkt.

Fast till historien går den ändå eftersom vi fått en ny liten prinsessa i Sverige. Personligen är jag inget fan av kungafamiljen direkt men har väl inget emot dem heller. Jag tycker att alla små flickbebisar är prinsessor. Alla pojkar är prinsar. Mina söner är mina prinsar och.. ja, ni hajar :)
Jag hoppas att media kan låta den nyblivna familjen vara i fred så de får lugn och ro den första tiden. Det kan vara nog så omtumlande ändå att bli förälder utan att hela Sveriges journalistkår ska dokumentera vartenda steg de tar. Victoria lär väl som alla andra mammor få hormonstormar första tiden, mjölkstinna tuttar och ömt blödande underliv.

Nåväl. Det var inte det jag skulle skriva om. Egentligen vet jag inte vad jag skulle skriva. Att jag setat hemma med barnen hela eftermiddagen och kvällen och inte gjort nåt alls. Stackars barn! Lagt in lite räkningar och konstaterat att denna månad blir tung. Vad jag hatar räkningar. Varför kommer alla oväntade extrautgifter alltid samtidigt?

Nu ska jag sova.. hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0