Snipp snapp snut,

så var helgen slut. Snabbare än snabbast känns det som den här gången. Jag har bloggat lite dåligt känner jag :)

Igår lördag var vi på 30 års kalas. Min käre vän Carola blir kärring imorgon. De hade slagit på stort och lånat lokal och grejer. Bjöds på massa gott fika, bål, fiskdamm med mera  Tyvärr blev det inget slå klackarna i taket för vår del på kvällen men det får man ta igen i framtiden. Jag lär ju sluta amma först och det kan jag tala om att det har min son inga som helst planer på :)


Carola fiskar fiskdamm. Endaste bilden vi fick på födelsedagsbarnet. Glömde bort kameran lite, som vanligt.


Martin ser toknöjd ut bakom skynket. Kan tala om att Adrian var livrädd för honom. Långhårig och skäggig. :)


Adrian väntar på att få fiska.

Carola var så söt så hon hade köpt morots-stix till honom. Som majskrokar med lite lätt smak på. Han fick smaka några och gillade dem. Jag smakade en och kan säga att de smakade som smutsig kaninbur luktar. Fi fan.. Haha! Tur ungarna gillar dem.




Linus moffar godis.


Annars har inte mycket spännande hänt i helgen. Jag och grabbarna har varit hos mor och far på eftermiddagen. Bella var på nån elitserie-innebandymatch med Dennis och Jimmy jobbar. Blev korthelg för honom den här gången då han slutade 23 i fredags och sen jobbar sin söndag. Men på onsdag är han ledig igen. 

Nu ska jag försöka få Linus att avsluta tv-spelandet utan att han blir tokig och sen få en liten Fis i säng.


Kommentarer
Postat av: Carola

Fina bilder!! Taack för att ni kom & tack för presenten!

Vi ses snart igen! Puss

2012-02-27 @ 07:38:53
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad fina bilder :) haha, morotssticksen har jag aldrig hört talas om, men ungar äter ju det mesta :P

2012-02-27 @ 08:13:45
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0