Släktträff.

Morgonen här hemma började smått kaotiskt. Jag låg i godan ro och drog mig i sängen när Bella kommer in och undrar var Jimmy är. När jag sagt åt henne att han jobbar extra och hon undrar om det blir jag som åker med henne på innebandyträningen så fick jag eld i arslet. Det hade jag glömt såklart. Brukar alltid vara Jimmy som åker med henne på träningarna. Så snabbt iordning med frukost och göra oss i ordning varav den stora sonen var arg som ett bi för han ville tamefan inte åka och kolla på nån innebandy. Men iväg kom vi och i tid var vi också :) Jag ska nog inte tala för mycket om att jag inte känner mig lika vimsig längre. 

 
Bella redo att börja träna.

Efter träningen var det bara hem och kasta i oss lite mat och sen vankades främmande. Det blev ju storfrämmande som sagt. Helt spontant. Min storebror ringde också och frågade ifall de fick komma och självklart fick de ju det så han och barnen kom också så vi vart 13 pers med barnen här hemma. Full rulle med andra ord. Roligt när man kan träffas andra gånger än bara vid kalas tycker jag. Blir ju inte så ofta.

Linus ville bli stylad till hårdrockare. Om han ser så mycket ut som en hårdrockare vet jag väl inte men söt är han i alla fall.


Varning för kassa iphone bilder :) Han skulle ha tuppkam så egentligen ser han väl mer ut som en punkare :)

Bella åkte iväg med morbror Thomas på kvällen. De skulle börja med att bowla. Det fick ju självklart Linus reda på och var mindre lycklig så han fick bestämma aktivitet här hemma ikväll. Först blev det pizza och sen ostbollar och tv-spel. Han verkade inte alltför lidande.



Nu sover båda sönerna och sambon har tagit över tv-spelandet. Det vill säga när han håller ögonen öppna. Men det är ingen idé att fråga om han sover för det erkänner han aldrig. Inte ens om han sitter och storsnarkar så erkänner han att han sover. Alltid samma visa "jag sitter och funderar på hur jag ska göra" med datorn i knät eller framför tv-spelet..

Personligen blir det sängen för mig nu.

Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: jessamy

Vad söt han var Linus :)

2012-02-12 @ 08:05:40
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Josefin

Hahaha,låter som min sambo..han sover heller aldrig, utan funderar och "lyssnar när dem pratar på tv". Söt han var i frissan Linus!

2012-02-12 @ 08:11:43
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Mycket fin innebandytjej & vilken cool kille! :D



Ja det låter som att du skriver om Martin.. han somnar ju jämt.. haha! Nåt med karlar kanske.. ;)

2012-02-12 @ 20:38:12
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0