Onsdagen..

Då var ännu en dag till ända.
Först var vi på massagen. Det var trevligt. De hade gjort myspys i ett rum med tända ljus, ett extra element så att det skulle vara ordentligt varmt därinne, lugn myspysmusik och sen massa liggunderlag på golvet. Sen fick vi mysa upp det med våra egna filtar. 2 pedagoger som var utbildade i spädbarnsmassage visade på dockor hur man skulle göra. Adrian tyckte väl varken att det var bu eller bä. Han blir ju som galen så fort han får av sig kläderna så han låg och gladskrek och skrattade mest. Sötnöten. Adrian var äldst men definitivt inte störst. Det är bra svårt att avgöra ålder på bebisar också alltså. En liten kille som jag tänkte mej att han nog var som Adrian ungefär var exakt 2 månader yngre.

Nu ska vi snart göra natt här hemma. De två yngsta sover redan, och Bella ligger i sin säng och kollar på sin dator. Jimmy ska jobba 04-15 imorgon. Helt galet. 2 timmars övertid på morgonen sen jobbar vi ju en extra halvtimme en gång i veckan på eftermiddagen och det lyckades vara imorgon. Jag kan tycka att det räcker att börja 06 :) Men men.. Jimmys problem. Jag lär sova gott när han ska gå upp vid 3 inatt.

Hittade en fin bild på mina stora finungar. Ca 1,5 år gammal. Vad mycket som sker i utseendeutvecklingen alltså :)



Imorgon blir det babysim igen. Sen måste jag komma ihåg att åka förbi babyproffsen och lämna in barnvagnen. En plastgrej som spruckit på ena framhjulet vilket gör att det inte går att låsa från svängbart till fast läge. Nu har jag låst dem typ 2 gånger sen vi köpte vagnen, men går det på garantin ska det ju fixas såklart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0