Ny vecka

 

Då påbörjar vi en ny vecka igen. Den här veckan känns lite Kalle bakom. Jimmy har bytt skift hela veckan så han kommer jobba kväll den här veckan också. Fördelen med det är att jag slipper släpa upp Adrian på morgonen när de stora ska till skolan. Nackdelen är att jag blir ensam med alla barnen på kvällen. Men det ska nog gå bra. Får vara duktig o förbereda middag och sånt på dagen. Bella och Linus är ju dessutom så självgående. Man behöver ju inte hjälpa dem med påklädning, dusch, tandborstning osv. Bara att man tjatar lite på dem :)

Efter att jag hämtat kidsen idag så landar vi hemma hos Linnea en sväng. Hon bor ju precis vid skolan. Våra karlar jobbar ju samma skift denna vecka. Normalt sett går de ju om varann med olika skift så när Bart jobbar är Jimmy hemma och tvärtom. Hade varit bättre om de gått samma skift för då hade vi setat själva hemma samtidigt.

Nu ska jag ta en låång dusch medan Jimmy är hemma. Jag stinker mjölkfabrik. Adrian tror att jag är en nattetid!

Tjofräs!

 


Kommentarer
Postat av: Emp

Blev 12.30 för oss på torsdag, synd!

Men vi är väl där till strax efter tolv så ni kanske finns där omkring då.



Hoppas denna vecka blir bättre för dig!

2012-02-20 @ 20:15:00
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0