Jag vill inte.

 

Kom hem ca 19:30 igår. Då sov Adrian på soffan bredvid mormor. Hon åkte hem och Linus dök i säng. Jag var helt förstörd av huvudvärken. Pulade lite hemma och bara väntade på att Lilleman skulle vakna. Det gjorde han vid 20 men var helt hysterisk och trött än. Så jag nattade Bella och gick och la mig med Adrian kl 20:15. Strax därefter sov hela huset. Men hur fan kan det då vara möjligt att jag vaknar med samma huvudvärk idag igen? Jag är helt orkeslös i kroppen. Nacken och ena axeln är spända som fiolsträngar. Jag mår illa av det. Ska ringa doktorn nu kl 8 och höra hur man går tillväga med sjukgymnastik. Behöver man remiss eller hur funkar det.

Idag ska vi pallra oss på babymassage. Egentligen orkar jag inte men det är ju skönt att komma ut lite också.

Urk..

 


Kommentarer
Postat av: Carola

KRAM! <3 Vi ses på lördag, ska bli så kul att träffas!! Krya på skallen! <3

2012-02-22 @ 15:51:05
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0