Innebandy

Sitter i skrivandets stund och tittar på Bella när hon har innebandyträning. Tur man har sin iPhone. :) Morsan är hemma med grabbarna. Jag hoppas att Adrian sköter sig första gången han har barnvakt.
Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Så jag mår illa. Haft hela dagen och sammanlagt 3 Alvedon och 2 Ipren har inte hjälpt ett dugg. Måste få bukt med detta snart. Ljuvligt att sitta o lyssna när 22 st 9-10 åringar väsnas här. Skitduktiga är de.

Idag har det varit helt underbart väder ute. Får mersmak efter våren. 5 grader varmt och strålande sol. Linus kommentar när jag hämtade i skolan var: "åhh vilken underbar dag mamma" Haha. Sötnöt! Ge oss vår nu. Helst igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0