Ilska.

Jag klär på Adrian overallen. Pular ner honom i den trånga bilstolen. Gör iordning skötväska och vagn. Klär på mig själv. Släpar ut allting och inser att bilnyckeln inte ligger i jackfickan som den ALLTID gör. In för att hämta reserven som Jimmy av någon anledning tycker att han behöver ha på jobbet. Letar som en dåre efter den jag borde ha haft i fickan och den finns bara inte.

Ilskan och frustrationen går inte att beskriva i ord. Bara släpa in allt igen och klä av oss och gråta en skvätt för jag har så jävla tråkigt och jag är så arg!



Att sen hitta den på golvet gör mig nästan ännu mer arg.. Ska mörda katterna..

Är på liiite dåligt  humör nu.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, jag blir nästan sur bara av att läsa.. sånt suger.

2012-02-16 @ 11:06:03
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0