Ikea o Melodifestivalen.

Idag åkte vi till Ikea för att inhandla lite plastlådor. En till Adrians alla leksaker och en till urväxta bebiskläder. Det vart nostalgitripp på hög nivå när jag packade ner de små minikläderna. De han nästan försvann i när han kom. Lite sorgligt tycker jag allt.

Under dagen har inte mycket annat spännande hänt. Det är pisskallt ute så min önskan om mildare väder slog inte in. Vi har pulat massa hemma. Bytit lakan i sängarna och vädrat sängkläder i iskylan. Nu måste alla kvalster vara stendöda :)

Jag har kollat på Melodifestivalen. Normalt något jag aldrig följer men när jag såg artisterna som skulle vara med tänkte jag att detta måste jag se. Sean banan i melodifestivalen liksom. Dead by April var bäst och de gick vidare så jag är nöjd. Loreen var också helt ok. Sean banan är ju alltid rolig så jag hoppas han går vidare från andra chansen. Allt för att röra om i grytan lite. Annars var det askasst som vanligt.
Linus (som är hos Dennis) gillade också Dead by April. Min lilla hårdrockskille. Iron Maiden gillar han ochKiss med. Hans vilja nu är att spara ut håret så han ser ut som en riktig hårdrockare. Mammas kille :)

Nu ska jag förhoppningsvis få en god natts sömn utan bebis på armen inatt. God natt mina vänner och alla ni andra!image description





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0