Huvudvärk.

Det är så mysigt när man vaknar med huvudvärk. Hela dagen blir liksom alldeles underbar.. eller inte.
Skallen sprängs snart tror jag. Har ont ner i nacken, axlarna och så strålar det ner i högerarmen. Förmodligen allt kånkande på bebis och tung bilstol kombinerat med diverse kassa sovställninger (när man väl får sova ostört) En ordentlig massage skulle inte skada tror jag. Jag kräks snart.
Ringde Jimmy o hörde mej för om det ev var lugnt på jobbet så han kunde komma hem. Kände när jag skjutsade ungarna till skolan att min koncentration inte var på topp. Det var mycket på jobbet så jag härdar ut. Känns dumt att begära hem honom för "lite" huvudvärk. Tror pillrena äntligen börjar kicka in nu för nu är det liite bättre. Men känns det lika på eftermiddagen får han hämta ungarna.

Ja, det var väl dagens gnäll. Positiviteten flödar känner jag.
Ska försöka ta mej ut på en promenad nu och få igång blodcirkulationen i kroppen lite så kanske det blir bättre. I värsta fall får jag väl stoppa huvudet i en snödriva någonstans och kyla av. Det är ju äntligen lite mildare väder. 5 minus idag. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0