Fredagsmys.

Idag är det fredag och här hemma väntar fredagsmys med barnkanalsmaraton och godis. Det gillar ungarna :) Den minsta har förvisso inte riktigt lärt sig att uppskatta det än, men om några månader så gissar jag på att vi får vakta godisskålen.

Imorgon blir det liiten släktträff här hemma. Det som började i att min kusin Elin skulle komma och hälsa på slutade att hon, mormor, morbror och förmodligen mamma kommer. Thomas kommer nog också för han ska hämta Bella. De ska bowla och ha myskväll tillsammans. Hans födelsedagspresent till henne och det ser hon mycket fram emot. Av någon anledning så avgudar mina barn sin morbror :) Linus lär väl bli ledsen när han inte får följa med så jag måste komma på nån bra muta.

Jimmy leker arbetsnarkoman denna vecka. Han har börjat tidigare 4 dagar av 5. En eller två timmar och imorgon ska han jobba extra kl 6-13. Välkomna pengar. Vi ska dränera grunden på huset nu i april förmodligen och det kostar en hel del. Vi har ju en del undansparat men vi vill verkligen inte stå på noll på sparkontot efter ifall något oförutsett händer sen. Bra om vi kan slippa ta lån också. Känns som man har nog med lån ändåså.. Så vill och orkar han jobba så får han väl göra det.

Nu ska jag hugga in på godisskålen innan ungarna har länsat den.. Bantning? Ja.. hur var det med den.. Inte idag. :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Mysigt med släkt träff! :)

Klart dom gillar sin morbror, han är ju så snäll & göra roliga saker med dom så där, plus att han är rena rama ungdomen! ;)



Ha en mysig kväll & ät godis, det är ju fredag! Jag ska dricka rödvin & äta naturgodis! Puss

2012-02-10 @ 19:27:46
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Emp

När man ska in på en sida på internet via iPhone så behöver man inte skriva .com om det är det i slutet. Alltså, man kan skriva Facebook trycka klar och så lägger den till .com



Skulle skriva din bloggadress men råkade trycka klar efter Cam, så den hämtade sidan Cam.com... Den var icke barnvänlig. Nu ligger den först i rullistan i safari...

2012-02-11 @ 16:55:27
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0