Bastubad

Istället för simning och Bastubad fick det bli basta hemma istället. Jag fryser ända in i märgen här hemma. Det var skönt även om vi inte lyckas få vår bastu att bli varmare än 55 grader. Men det är nästan lagom och ungarna gillar det.
För ett par dagar sedan gnällde jag ju om attvi hade så varmt hemma. Nu är det tvärtom. Jag lyckades fippla ner värmen så nu har vi askallt inne istället. Har varit ner och höjt flera gånger idag men inget händer. Skulle tippa på att vi har ca 17 grader i sovrummet nu. 18 i köket. Är det för mycket begärt med lagom, typ 21 grader? Får skicka ner Jimmy igen. Bebisen är alldeles kall om sina små utstående gos-öron.
Nu: God natt!

Kommentarer
Postat av: jessamy

Imponerad över att du orkar vara vaken så sent :) 18 i sovrummet är ju perfekt :)

2012-02-07 @ 07:48:59
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: camilla

Linnea: Är bebis vaken är jag vaken. :)

2012-02-07 @ 09:13:04
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0