Ännu en skitnatt..

Ännu en natt med obetydligt med sömn..  Det blir bara värre och värre när man tycker att det borde bli bättre och bättre för att han blir äldre. Adrian har vaknat och varit ledsen en gång i timmen och inget jag gör hjälper förutom att få komma upp och somna om på mig, med eller utan tutte i käften. Tro mig jag försöker. 
Jag känner mig mör och jag har så fruktansvärt ont i skallen. Men det finns alltid de som har det värre..

Idag blir det babysim. Adrian är lite lätt förkyld men det ska nog inte vara någon fara att simma tror jag. Allmäntillståndet är bra och han är pigg. Min förkylning är mycket bättre i alla fall.

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Ujuj.. förstår att det måste vara hesmkt när bebis inte sover.. Hoppas det snart blir bättre, annars kanske du kan höra med bvc om vad dom tror?



Hoppas ni får en mysig sim stund. Kramar

2012-02-02 @ 12:30:23
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0