Alla hjärtans dag.

Jaha.. Alla hjärtans dag idag och här hemma är det som vilken annan dag som helst. Inget vi bryr oss om direkt. Jimmy jobbar kväll och jag sitter själv hemma här, förutom Adrian då, och har så tråkigt så tråkigt. Hade ju varit trevligt om sambon varit hemma, det ska jag inte sticka under stolen med men Adrian är inte fy skam han heller.
Saknar Isabelle och Linus. Blä för det!

Träffade Erika från jobbet på en lunch idag. Det var mycket trevligt. Finns några kollegor som jag faktiskt saknar. Fick en liten uppdate om det senaste ICA-skvallret. :) Det får jag ju visserligen dagligen av Jimmy men inte på samma sätt.. =)
Det händer massa grejer på jobbet just nu med omstruktureringar och grejer. Fick ett samtal häromdagen av en av mina chefer att jag kommer att få en ny chef i februari. Det verkar mest rörigt så jag är ganska glad att jag slipper vara där och gå och fundera på hur allt ska bli. Får hoppas att det har ordnat upp sig tills det är dags att komma tillbaka. 




Kommentarer
Postat av: Erika

Jätteroligt att träffa er <3

2012-02-15 @ 09:52:52
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0