04:58

Jag vågar inte riktigt säga det för det känns som att jag jinxar oss då, men nätterna här hemma börjar bli skapliga igen. Även kvällarna har blivit mer rutinerade. Bebisen somnar oftast i samband med sin ersättningsflaska mellan 19:30 och 20:30. Detta gör att han vaknar rätt tidigt på morgonen och är utvilad, pigg och glad. Mamman är inte riktigt lika pigg då. Idag vaknade Lillfisen kl 04:58. Pigg och glad låg han och snackade i sängen. Som tur var så var vi bara vakna i en kvart innan han somnade om.. i ca 45 minuter sen var det kört. Nu har vi varit uppe i en bra stund och han röjer gärnet i sin gåstol efter lite gröt. Han står framför tvn och tittar och ser ut som en liten microfigur. Nyss var han och drog i tvätten. Det är en höjdare. Min söta <3

Jag är inte fasligt trött. Men det värsta med såna tidiga mornar är liksom att det inte finns nåt att göra. Bara skit på tvn.

Igår klädde vi ut oss lite. Jimmys kommentar var: "Vad gör du med min son" Jag tycker han blev söt :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Han är så otroligt fin! Jag bara älskar den där pojken!! Gäller att fånga dagen! ;) hoppas ni får en bra dag! Kraaam

2012-02-28 @ 08:59:32
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Guud vad söt bild! Håller med Carola, så otroligt fin han är!

2012-02-28 @ 10:35:42
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0