Trötthet.

När jag äntligen fick sova inatt så fick jag sova ända till 5.52. Det var så att jag höll på att smälla av när jag såg klockan. Jimmy hade ju lagt sig efter halv tre så han var ju knappt kontaktbar så det var bara att kliva upp till slut. Imorgon går jag inte upp före 7:15 när Bella ska väckas. Punkt. Sen om Jimmy går och lägger sig när det nästan redan hunnit blir morgon så är det hans problem inte mitt om Adrian vaknar i ottan.
 
Vi har nog varit trötta här hemma hela ligan idag. Adrian är så jäkla förkyld. Vi har säkert torkat hans lilla näsa 100 gånger idag. Det bara rinner och man märker på honom att han inte känner sig pigg. Gnäller och framåt kvällen började han hosta lite också. Jag vet ju hur jag själv mår när jag är riktigt dunderförkyld och det är då inte bra. Sen att han är feberfri spelar liksom inte så stor roll. Hoppas han är piggare imorgon.  
Ikväll så somnade han redan 18.10. Han var helt slut stackarn och gick själv och la sig i sin säng. Så jag gjorde iordning välling och gav honom och den hade han inte ens ätit upp innan han sov. Nu hoppas jag både för min och för hans skull att vi sover hyffsat bra inatt.
 
I morse ringde jag till förskolan vi fått plats på, så på onsdag var vi välkomna att hälsa på. Ska bli spännande. Men som läget känns just nu för mig i alla fall så blir det nog att vi skolar in honom. Jag tror Jimmy är rätt inne på det också. Dock med blandade känslor. Vi får helt enkelt se på onsdag hur stället och personalen verkar. Hoppas Adrian är piggare också så man kan se på honom om han blir salig av alla barnen ;)
 
Idag har Bella och Linus kommit hem. På onsdag kväll är hennes Lucia och gissa om det är någon som är nervös :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas fisen kryat på sig lite?
Spännande att hälsa på förskolan, hoppas att allt känns rätt! :)
Hoppas även Jimmy gick upp med Adrian idag. ;)
Puss & kram, saknar dig!!

2012-12-11 @ 18:47:10
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0