Snölek

I dag har jag och barnen varit ute en kort sväng på tomten och inspekterat snön. Adrians tjocka vantar visade sig vara omöjliga att få på så han hade bara tunna tumvantar. Detta resulterade i att han vart kall om händerna och frös snabbt så vi fick lov att gå in. Inte mej emot då jag nätt o jämt klarar av att stå på benen. Jag har inte en gnutta energi i kroppen och är nog världens sämsta mamma. Men man får bita ihop ibland.

Jag tyckte att de stora kunde vandra iväg själva till nån backe och åka lite pulka men icke. De skulle in också. Dagens barn. :)






Så söt. Lilla microfiguren :)







Bella var så sur o grinig så hon blev inte med på nåt kort.

Nu ska jag försöka komma på någon lunch åt oss här. Den ständiga frågan är ju bara vad :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0