Pust o flås!

Mina fogar idag har varit helt överjävliga. Blygdbenet känns som det ska gå av eller att det redan gjort det.  Lite värre och jag kommer snart inte att kunna gå. Ska till barnmorskan på måndag så jag ska höra om hon har tips på någon bra sjukgymnast. Vill inte ha akupunktur men allt är bättre än detta känner jag. 
 
Kvällen har inte heller varit rolig. Legat på soffan och känt hur pulsen rusat och det känns som om jag sprungit en mil. Kollade pulsen och som mest öågcden på 128 slag / minut. Inte konstigt jag känner mig helt slut. Trött, matt och yrslig är jag. Nu har dn lugnat sig lite tack o lov.
12 veckor kvar så jag kan inte ens börja önska ut bebisen än. 
 
I morgon hoppas jag på en bättre dag. Jimmy och Bella är på Bellas poolspel i innebandy precis hela dagen. Tjohoo. Eller nåt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Huvva, stackare! Hoppas du mår bättre igen imorgon, lät inte alls kul det där

Svar: Nä fy fan. Mår skit idag med men det är väl bara bita ihop tills man stupar :)
Camilla Dahlstedt

2012-12-14 @ 23:08:41
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0