Klapparna klara!

Idag åkte jag ut till Erikslunds shoppingcenter och skulle ha tag i de tre sista klapparna. Herregud vilket kaos! Folk är som galna och stressade. Folk överallt och bilar överallt. Som tur var fick jag en snilleblixt hemma om vad jag skulle köpa så jag var klar o hemma igen på mindre än 2 timmar efter att jag åkt hemifrån. Alltid lika skön känsla när man är klar och känner sig nöjd.

Annars har vi inte gjort mycket. Varit ute en väldigt kort stund med Adrian så han fick lite frisk luft. Tyvärr är ju inte mitt utbud av vinterkläder jättestort nu så jag börjar ju frysa direkt. Inga termobrallor och en tight vinterjacka jag knappt får igen dragkedjan på. så en tjockare tröja under är bara att glömma. Någon som har ett tält att låna ut i 2,5 månad? :)

Nu är klockan halv 9 en fredagkväll och jag tänker sova. Galet trött.
Jimmy gick över till grannen och skulle ta en öl. Just en öl lär det ju bli också med tanke på att han börjar jobba kl 5 i morgon bitti och jobbar till 15.

Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0