Julafton.

Några jättedåliga bilder. :)



Adrian fick som sagt några av sina klappar hemma. En 4-hjuling med massa ljud och ett köks-set med kastruller och dylikt. Gissa vad som var roligast? :) Tror bi har en blivande kock.

På eftermiddagen var vi hos min mor och far. Där blev det inte traditionell julmat utan nötfärsbiffar o pommes. Jättegott och julmat får vi så det räcker i morgon. Har tryckt i oss godis och onyttigt i mängder.
Det blev även lite julklappsbyte. Adrian fick några klappar och tydligen så hade jag och Jimmy också varit snälla. :) Jag fick en pyjamas som mamma tänkte säkert skulle passa efter förlossningen men jag tryckte ner mig i den redan nu. Så skön. Jag älskar pyjamasar men köper sällan någon själv.
Har även fått en bok - 50 nyanser av honom, av Jimmy. Inte för att jag vet när jag ska få ro att läsa den men tydligen ska den vara jättebra.



Adrians roligaste var att riva ur alla plastlådor ur mormor o morfars kökslåda. Fick snyggaste kortet på Jimmy, Adrian och Thomas också. Slappt vare här!

Imorgon bitti kommer Bella och Linus hem och då blir det julafton på riktigt hemma hos storebror Micke.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Är inte det bok nr 2 i serien? Har du läst första? Jag fick också en pyjamas, härligt!

Svar: Nej det står en etta på min bok och den heter 50 nyanser av honom. :)
Camilla Dahlstedt

2012-12-25 @ 00:50:06
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Emelie

Aha! Den svenskatiteln på den boken jag tänkte på är det alltså, man kan ju tycka att 2012 behöver man inte göra en egen tolkning av en titel utan bara översätta rätt av, därför trodde jag att det var en fortsättning på fifty shades of grey.

2012-12-25 @ 15:14:39
URL: http://empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0