Att få sova är en lyx

många tar för givet. Även jag. Men när jag natt efter natt får ligga vaken i flera timmar så känner jag att få sova är lyx.

Adrian har bråkat i över en timme. Jätteförkyld. Nu sover han äntligen. Jimmy snarkar så jag blir galen. Jag har precis bett honom lägga sig i någon annan säng och han gick utan protester. Elaka jag, men jag behöver tystnad. Nu får jag bara dras med Adrians förkylda snarkningar och det faktum att den där bebisen vaknat i magen och försöker ta sig ut.

Låt mig bara få sova. Samma visa vareviga natt. Jag skjuter av mig själv snart!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet hur det känns! Hoppas du somnade och att A sov läänge

Svar: Det är fruktansvärt :( 5:52 var det morgon och låt mig säga att det var inte Jimmy som gick upp..
Camilla Dahlstedt

2012-12-10 @ 08:56:17
URL: http://empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0