Tröttare än tröttast.

Trots en bra natt då Adrian återigen sov utan att äta innan kl 6 så är jag helt slut idag.  Dessutom somnade han om efter vällingen och sov till halv 8. Det riktigt svider i ögonen nu. Så jäkla drygt. Tur att jag inte är såhär trött varje dag men ett par gånger i veckan är det som att någon nästan slår undan benen på mig. Idag går vi in i vecka 12. (11+0) Det tar sig sakta men förhoppningsvis säkert.
 
Idag måste vi fixa massa inför imorgon när vi åker. Jag har skrivit en lista på allt som Adrian kan tänkas behöva i matväg som vi måste handla. Matburkar, gröt, välling och mellanmål. Hade gärna haft en mobil microvågsugn med mig. Varför finns inte det i iphonen? Jag menar, nästan allt annat finns ju. :)
Skulle även behöva inhandla lite kläder åt Adrian. Rensade hans byrå häromdagen och det mesta i strl 68 är nu bortplockat. Sitter liite tight. Strl 74 sitter bra men om vi handlar idag blir det nog i strl 80 fast jag har en känsla av att det är skitstort. Vi får se.
 
På eftermiddagen ska Linus gå på bio med sin favorit och stora idol - Morbror Thomas. De ska se Madagaskar 3. Gissa om någon är förväntansfull. Det är Thomas födelsedagspresent till Linus då han var bortrest på självaste födelsedagen. De får säkert kul.
 
Nej. Hujedamig. Jag orkar inte sitta vid datorn. Somnar snart. Zznark!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0