Maat!

Fan, jag tror ärligt talat att jag skulle kunna äta konstant. Jag är hungrig och sugen på mat hela tiden. Sketjobbigt!
Kokt ägg, svarta oliver, bearneissesås (inte pulver) majonäs, keso, stekta nudlar är just nu lite av vad som får det att vattnas i käften på mig.

Självklart äter jag inte hela tiden och varken majonäs eller stekta nudlar har jag ätit på bra länge. Vill ju inte bli jordens fläskberg. Men jag är sugen. Jag känner mig helt psyk som sitter och fantiserar om mat och olika bufféer och dylikt hela tiden. Tur vi har halvkrassligt med pengar denna månad efter Kolmården och grejs. :)

Ska nog gå och lägga mig så att jag får äta frukost nån gång. Äggmacka blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0