Hysteriskt roligt!

Jag är verkligen inte den som är präktig eller kräsmagad på något vis. Ju äckligare desto roligare. (när det handlar om andra såklart)

Igår kväll kunde jag inte sova. Har ett litet sår som kliade som f*n på tummen och jag fick plötsligt för mig att jag skulle googla om varför sår kliar när de läker. Vad gjorde man innan sin smartphone? :)

Sagt och gjort. Googlade och som vanligt får man upp massa familjelivstrådar. Vet inte hur jag kom in på just denna men en som heter "Vad är det äckligaste sin kropp drabbat dig med?" har underhållit mej halva natten och morgonen. Skrattade ett tag åt folks missöden så jag trodde jag skulle väcka Adrian. 


Haha. Krävs inte mycket för att underhålla mig ibland!! Men varför sår kliar när de läker vet jag ännu inte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0