En underbar morgon!

Ironin flödar.

Adrian har sovit jättedåligt inatt pga hosta. Välling och slemmig hals är inte ultimat direkt. Han verkar tack och lov inte lida så värst av det. Sover sig igenom hostattackerna. Men en annan får ju inte mycket sömn när han hostar mig i örat 2 dm bort.
Tyvärr vaknade han också alldeles för tidigt i mirse och då jag hade lätt kunnat skriva under på att min skalle var på väg att sprängas.

Med sprängande huvudvärk, halvt illamående öppnade jag kylskåpet och kände lukten av gårdagens tacoköttfärs. Ingen succe :/ Det blev liksom för mycket för mig och ja, magen kastade upp helt enkelt. Trodde helt ärligt att nu kommer jag spräcka nåt i hjärnan och dö på kuppen. Men än lever jag. Huvudet värker än dock.

Något väldigt positivt med den här dagen är att Bella kommer hem ifrån kollot. Hit kommer hon visserligen inte förrän på söndag. Pappavecka nu men vi ska ner och säga hej när de kommer med bussen i alla fall. Vill gärna ta med hennes väska hem hit då den i princip innehåller hela hennes garderob. Vore obra om den hamnade hos hennes far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0