Är det du?

Jag vågar nog nästan med 99,99 % säkerhet säga att det var någon som gjorde sig påmind i magen på mig igår kväll. ❤


Det liksom duttade väldigt svagt och höll på flera gånger på ungefär samma område i den lilla bollen jag har där nere. Under en bra stund också. Kanske var den var hög efter mitt godis och colaintag. Var det du bebis?

Det är ju rättså tidigt men ingen omöjlighet. Tror Adrian gjorde sig till känna denna vecka också men sen dröjde det 2-3 veckor till.
Tarmbubbel brukar ju dessutom flytta sig och inte hålla på flera gånger på samma ställe och inte kännas riktigt såhär. Det har jag gott om också så det är jag lite av en expert på.

Ja, jag tror det var bebisen. Men säker kan jag väl inte vara.


Kommentarer
Postat av: Carola

Det var säkert bebis!! Mysigt babe!

2012-08-25 @ 13:17:17
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0