Trött och slut.

Bella hade halsfluss. Nu käkar hon penicillin så hon är på banan igen. Duktig är hon och sväljer sina piller med fil och kommer ihåg att ta dem bättre än vad jag gör till och med. Min duktiga stora tjej!

Adrian har haft ett par riktigt krävande dagar och nätter nu. Han är väldigt gnällig och missnöjd på dagarna och sover riktigt uselt på nätterna också. Jag känner mig helt förstörd. Någon natt hit och dit går bra men när det blir uppåt en vecka i sträck så kan jag säga att krafterna tryter. Idag har jag haft skallebank deluxe.. igen.
Vet inte vad det är för fel med Lillfisen. Han är väldigt känslig för nya människor. Han får ledsen läpp och bryter ihop totalt. Till och med Linus är han rädd för ibland. Han är ju ibland ganska högljudd av sig och det gillar inte Adrian.

Nu är det påsk till helgen också. Vi har inte ens planerat nåt firande. Känner mig dålig. Måste hitta på något för barnens skull. Tyvärr jobbar Jimmy på lördag. värdelöst.
Istället för bonus i år på jobbet så kom Jimmy hem med ett varsitt påskägg till ungarna idag. Ja det var ju nästan samma.. Eller ja. Egentligen fick han ju bara ett ägg, men killen han samåker med skänkte bort sitt. Det var ju snällt.

Nä.. nu sova. Smäller av, av trötthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0