Morgonstund..

Tidigt tidigt i morse ringde Jimmys väckarklocka för han skulle vara på sitt Hemvärns tjofräs kl 7:15 i Enköping. Jag orkade knappt säga hej då för jag var så trött. Får väl hoppas han slår en signal sen.

Något senare men ändå alldeles för tidigt vaknar jag lika trött av ett stånkande bredvid mig och en fruktansvärd stank. Mysigt! Inte läge att ligga och dra sig längre så det var bara att gå upp. Kan säga som såhär: Att vara snorig är 100 gånger effektivare emot en hård mage än vad Laktulos är.
Man behöver inte oroa sig över att inte ta vara på dagen i alla fall när man har Adrian i huset :)

Vädret idag är riktigt grått och trist. Snart ska vi bege oss mot Kärsta till mamma och pappas hus. Vi blir kvar där tills imorgon. Slipper hunden vara själv så långa dagar. Vad som händer mer vet jag icke. Tänk om det bara kunde bli lite soligt. Nu avlider jag om det inte blir riktig vår/sommar snart.



Kommentarer
Postat av: Carola

Mysigt att sova hos mammsen! Hoppas ni får en mysig kväll! Hörs imorgon! Puss hjärtat!

2012-04-26 @ 16:16:31
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Emp

Vi har fått börja med laktulos nu igen. Efter att magen var bananas när allergin bröt ut stabiliserades iaf den delen och han blev "normal" till nu. Stopp.

Men hellre laktulos än snor :) Blir det inget babysim nu heller eller är det bättre?

2012-04-29 @ 21:00:05
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0