Hur kommer det sig?

Ja, hur kommer det sig att de flesta barnen är så otroligt morgonpigga? Sen när de väl slår upp sina små söta ögon så är de såå glada och jättepigga? Tänk om man kunde få känna sig så glad och utvilad när man vaknar varje morgon. Kasta av sig täcket och bara attackera dagen.
 
Adrian har en förmåga att vakna varje morgon mellan 6 och 6.30. Det finns helt klart de som har det värre (även de som har det bättre) men jag är så förlamande trött varje morgon. Usch och fy. Nu har vi varit vakna i en timme och jag sitter fortfarande och gnuggar grus ur ögoenen.

Adrian däremot röjer nu friskt i sin gåstol och rycker i allt han hittar. Söt :) Nyss stod han helt blickstílla och tittade på tv. Så himla gullig. Snacka om närsynt :))



Den lilla munnen låter numera konstant.. Ähbbbdääää. ääääbbbbbbddddddddääää och spotter bara sprutar.


 God morgon !!


Kommentarer
Postat av: Carola

Jag tycker personligen att hans morrande är charmigast! :) sen lever många barn upp till uttrycket: fånga dagen! Där även mina! :)

2012-04-12 @ 20:20:21
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0