Fredagkväll.

Vanligtvis är fredagen nåt jag ser fram emot och njuter av men denna går nog till historien som en av de tråkigare i mitt liv.

På förmiddagen var jag visserligen och hälsade på farmor och farfar och det var ju kul. Kul känns egentligen fel att skriva. Det var efterlängtat.

På eftermiddagen har vi inte gjort någonting jag och Adrian. Möblerat om lite i sovrummet och hängt framför tvn. Jag skyller på en extrem trötthet och huvudvärk. Förstår inte varför jag är så trött?!
Undrar förresten om jag ska förvarna Jimmy om att jag möblerat om i sovrummet tills han kommer hem så han hittar sängen ;)

Nu är det bara skräp på tv och Lillfisen sover så jag tänker göra detsamma. Innan 21 en fredagskväll. Gud så skönt!! God natt.

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Finaste ni är!! Sov gott hjärtat! Puss

2012-04-13 @ 21:15:45
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Dina :) Sov så gott hörni, ibland behövs den där tidiga kvällen..

2012-04-13 @ 21:26:33
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Rosanna

vad sött :)han är såååå söööt

2012-04-14 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0