Fredag.

Natten blev rätt okej ändå. Adrian lyckades fräsa ur massa snor och sen somnade han i ett par timmar.
Dagen går också i snorets tecken men som tur är så är han inte dålig direkt utan "bara" snorig. Jag hoppas det fortsätter så. Just nu ligger han och sover på soffan bredvid mig och det låter som en karl som ligger och snarkar. Min plutt. Jag är verkligen glad att han klarat sig såpass bra hitills.


Det är inte det lättaste att suga på nappen när man är jättesnorig.

Idag är det fredag och riktigt skitväder ute. Våren känns långt borta när man tittar ut och det faller ner snöblandat regn från himmelen.

Imorgon fyller Jimmy år och det blir lite kalas här hemma. Tror jag. Har sagt närmsta släkten att de får komma men den enda jag vet kommer är väl mor min. Hans släktingar dyker inte upp.
Ska snart bege oss mot maxi för att handla lite smått och gott till imorgon innan jag hämtar de stora barnen i skolan.
Undras om jag ska köpa nån present åt Jimmy eller inte. Jag menar.. när inte jag fick nåt på min 30 års dag så kan jag tycka att jag inte behöver ge honom något heller?! Så tråkiga vi/han har blivit. Men om inte han anstränger sig, varför ska jag liksom? :) Något litet kan det faktiskt vara kul att få från sin sambo när man fyller år. Behöver inte vara nåt märkvärdigt. Tanken som räknas, men som sagt. Om inte han bryr sig så varför ska jag? Bitter.. Jag? Nej, inte då! :) 

Nu har snor-mannen vaknat så vi ska bråka med snorsugen och åka iväg.
Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha! Köp nåt åt honom, som en liten lnäpp på näsan tycker jag :O) hoppas Adrian klarar sig smärtfritt genom förkylningen :)

2012-04-20 @ 20:16:28
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0