Förhoppningsvis vänder det.

Idag verkar le Fis något piggare. Jag hoppas det håller i sig nu. Nu är vi trötta på snor och hängig kille.

Solen skiner idag och lite pengar har trillat in på kontot. Aldrig någonsin så välbehövligt som nu tror jag. Att först ha det väldigt gott ställt och sen flytta till hus i samma veva som jag börjar gå på föräldrarpenning blir lite chockartat i ekonomin minst sagt. Sen snålar jag som bara tusan på föräldrardagarna också så denna månad har vi fått vända på varenda öre för att gå runt. Jag säger bara TUR att vi har denna buffert jag pratat om :) Nu förhoppningsvis ska vi komma ifatt igen.

Eftersom pengarna bränner *ironi* och Adrian växer så ska jag snart åka ut till Erikslund och handla lite kläder åt honom. Det sinar rejält i byrån hans när plagg efter plagg åker ner i "för litet" lådan. Min minibebis är inte så mini längre.

Ha en fin dag alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt att han är piggare! Lill killen! Här har JORDENS förkylning brytit ut & han är helt tjock i näsan.. Hostar än.. Blir hemma veckan ut!

Jag har ju kläder i strl 74 om du var intresserad? Kram babe, hörs på luren sen?

2012-04-25 @ 11:36:55
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0