En bra dag!

 

I förmiddags var jag på hudkliniken och betalade 300 kr för ett läkarbesök som tog ca 1 minut. Sjukt tamejfan!
Jag fick i alla fall en ok-stämpel så det var skönt.

På eftermiddagen brummade jag och Adrian- till Hummelsta för att umgås med Carola lite. Med familj då förstås. Trevligt som alltid och jag fick god mat så det slapp jag tänka på sen. Åh vad jag önskar att vi bodde närmre varann.

Jag är galet trött nu. Försöker avveckla amningen lite för att ev få sova lite bättre på natten snart men jag och Adrian är inte inne på samma spår riktigt. Har alltid trott att det är väl bara att sluta när man vill men det är jag väl medveten om nu att så är inte fallet. Jag har dessutom fortfarande en mjölkproduktion som räcker och blir över. Inte skönt att gå med sprängfulla läckande boobisar. Hur gör man?

Nu sängen.

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Tack för att ni kom! Så mysigt att ha er här! :) jag önskar såklart oxå att vi bodde nära varann! Va mycket kul vi skulle kunna göra!

LOVE!! <3

2012-04-12 @ 20:16:48
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0