Drömtydning.

Jag drömmer ofta helt sjuka drömmar och det är lite kul att sitta och försöka analysera och tyda dem. Ofta tror jag att de kan ha nåt slags undermedvetet budskap. Jag kommer dessutom ofta ihåg mina drömmar när jag vaknar men oftast försvinner minnet under dagen. En av de jag hade inatt har jag dock väldigt svårt att tyda. :)

Jag drömde att Linus satt i köket med resten av oss. Rätt vad det är sätter han igång att sjunga Katie Perrys - Firework. Högt och tydligt. Perfekt sångröst och perfekt engelska. Haha.. var fick jag det ifrån?

Jag drömde även en till dröm jag kommer ihåg lite mer luddigt och som jag dessutom kan tyda alldeles pefekt själv.
Jag drömde att jag helt pötsligt skulle iväg till jobbet för att jobba ett långt pass. Från tidiga morgonen till sena kvällen. Jag hade för det första ingen barnvakt åt Adrian och om jag hade haft det så visste jag inte hur jag skulle kunna jobba en hel dag utan amning eller pumpning. Tänkte att tuttarna kommer ju sprängas efter ett tag. Hade riktig ångest över att lämna bort Adrian och kände mig jättestressad över hur jag skulle klara allt på jobbet.
Den var inte så svår att tyda va? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0