Babysim och skrikig natt.

Idag blir det babysim igen efter sjukdomar och elände. Bella-bus ska följa med eftersom hon är ledig ifrån skolan då det är klämdag idag. Linus hämtar vi efter badet. Vi ska åka lite tidigare så hon får bada en stund och visa vad hon lärt sig på simningen i skolan.

Inatt vaknade Adrian vid halv ett och var fullkomligt hysterisk. Inget jag gjorde hjälpte så till slut försökte Jimmy upp och gå med honom men han var som besatt. Till och med Bella som förmodligen skulle sova över en atombomb vaknade. Snacka om frustrerande. Har läst om att det kan komma såna här perioder runt åtta månader så jag hoppas det var en engångsgrej. Efter ca 30 min tog han helt plötsligt Tutten och somnade. Helt slut förmodligen. Att vi sedan fick sovmorgon till 8:40 skadade ju inte. Utom Jimmy då som gick upp kl 4 och åkte till jobbet. Stackarn :/

Såhär glada skitungar hade jag vid frukosten imorse :) Bella ligger och kittlar Adrian under fötterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0