Svettigt!

Idag är det inte kul att vara mamma. Inte att vara bebis o heta Adrian heller.

Natten var katastrof. Liten har legat o stånkat, stönat o gnällt i princip hela natten. Pruttat o bajjat. Enda gången han somnar är när han ammar men det spelar ingen roll hur djupt man tror att han sover. Han vaknar när man lägger ner honom. Han ligger emellan oss och även om vi ligger nära o klappar/smeker honom så jagar han upp sig.

Förmiddagen har varit likadan. Han är olycklig och har till och med dragit på ordentliga panikskrik idag. Lider så med honom.

Jimmy visste då hur han skulle tima in sin frånvaro. Han drog vid 6:30 imorse o kommer inte hem förrän söndag kväll. Jag hatar hemvärnet! Skulle behöva pappan hemma nu :(
Jag har burit o vyssjat på bebis hela dagen. Trodde nyss jag fått honom att somna i vagnen men jag hann inte ens fundera ut vilket jag skulle prioritera att göra: Duscha, gå o skita, sova, eller plocka undan disken innan han vaknat igen.
Nu sover han i min famn med Tutten i munnen och det är väl lika bra att sitta kvar här.
Tack gode Gud för att Jimmy o brorsan fick i ordning på tvn igår så vi kan se ettan, tvåan, fyran o sexan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0