Stora flyttdagen!

Idag ska stora flytten ske. Känns som vi har 1000 saker att göra. Om ca 1 timme kommer flytthjälpen och jag kan och orkar inte göra ett skit.

Jag har haft en riktigt helvetesnatt!!
Det började igårkväll med att jag hade sjukt ont i ryggen. Nedre delen. Tänkte att så mycket har jag väl inte ansträngt mig idag. Fick ont fram långt ner i magen och så strålade det liksom ilningar och mensvärk via ljumskarna ner i benen. Knappt sovit en blund.
Så fort jag legat på höger sidan har jag fått onda sammandragningar som kännts som att någon bokstavligt talat kört upp en kniv mellan benen. Varit på toa 1000 gånger.
Vart så sjukt stressad över att nu är det på gång. Hur fan ska vi få ihop flytten? Samtidigt som jag var så rädd så jag bara ville gråta. 

Nu känns det lite bättre. Bebis är helt vild i magen och jag är jätteöm. Känns som jag har jordens mensvärk. Inga sammandragningar direkt. Eller jo, en i timmen typ. Men mina fogar är inte att leka med.
Man kan ju bara hoppas att den här natten gett något i förlossningsväg. Undrar om det var nå slags förvärkar? Mina förlossningar har liksom båda gångerna brakat igång och så har det varit allvar förut. Jag har aldrig behövt tveka. Men vad detta är vet jag inte.

Nu ska jag ta min sprängande skalle och försöka göra liiite nytta. Typ vika ihop täckena o så. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0