Sinnessjuk.

Ju mer dagarna och timmarna går desto mer känner jag att jag snart kommer att bli sinnessjuk. Jag gnäller jag vet men det skiter jag i.

Jag har ont i magen men inte "rätt" ont. Det sticker o drar så fort jag går. Jag är konstant kissnödig och det känns som jag har en jävla melon mellan benen när jag går. Det är ljuvligt.

Har lite svårt att hantera mina tankar just nu. Grymt grymt rädd för förlossningen men vill samtidigt att det bara ska dra igång så man får det gjort. Lite svårt att hantera sin rädsla när man inte vet när det kommer att ske. Fy fan säger jag bara!!

Barnen har kommit hem idag. Alltid nåt positivt. Men då ska man känna sig stressad över att det ska dra igång på natten istället. Alltid är det nåt!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0