Nu är vi husägare. :)

Allt gick bra imorse så nu är vi alltså husägare. Sjukt.

Vi åkte ut en sväng när vi fått nycklarna och kollade läget. Det var ingen wow-upplevelse direkt. Kåken står ju tom och då ser man typ ALLT! Alla skavanker. Men det blir nog bra när vi får in våra grejer och när vi får gräset klippt. Det var det ju inte såklart.

Jag har just nu en gräsklippare står i bakluckan på min bil. Vi har fått den av mamma och pappa. En bättre begagnad som de inte använder. Den lär få jobba imorgon. Undrar om klippa gräset är en bra sysselsättning för att locka ut bebis? Just nu verkar den trivas alldeles för bra i magen och jag kräks på det. Magen är som ett stenhårt bowlingklot hela tiden. Det beror dock inte på sammandragningar utan snarare att en liten bebis ligger och trycker sin lilla kropp upp i mina revben och under dem. Ytterst oskönt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis igen till huset!!



Ut och klipp gräs imorgon du!! Kan hjälpa :)

Oxå tar du drattar omkull rakt på rumpan....så ska du se att det sätter igång ;)) Det funkade på mig...Eller jag vet ju inte om det var det som gjorde det, men jag ramlade rakt på arslet med en jädra duns, och samma kväll gick vattnet :)

2011-09-01 @ 22:22:26
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Carola

Wiiee va kul!! Massa grattis igen & igen! Ska bli spännande att se huset!!:D

Ja ut & klipp gräset, tycker jag låter som en toppen ide! Sen kan du ju springa upp & ner till källaren när ni är där menar jag! ;)

2011-09-02 @ 06:53:43
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0