Jag är nog inte gravid!

Inte med en bebis i alla fall. Snarare en gasboll! Det enda som verkar vilja komma ur mig är ändåså luft. Äckligt, men jag är rätt äcklig nu. O fet.

Idag är det bf enligt sista mensen. 4 dagar kvar enligt ultraljudet.

Nu kan jag i alla fall säga att det här är min längsta graviditet. Jag hade rätt. Undrar om jag har rätt i att det aldrig kommer komma nån bebis också, för det är ungefär så det känns nu. Ont har jag i ryggen som faan!

Idag drar Linus hem till sin far. Inatt sticker de till Cypern. På lördag ska vi flytta.
Känner mig stressad över att det ska dra igång imorgon eller på lördag nu. Vi har inte överdrivet mycket folk som kan hjälpa till att flytta så det vore  ytterst olägligt. Men som sagt. Det kommer nog aldrig nån bebis. Bara en stor brakskit! 


Kommentarer
Postat av: Minna

Håll ut, snart kommer bebisen! Du vet ju att hon/han inte stannar kvar i magen alltför länge nu. Tror ni har eran bebis hos er inom några dagar! Men tro mig, jag vet att det är tungt den sista tiden...speciellt om man fött innan bf förut. Mina första två tjejer var tidiga, men trean däremot, gick över tiden. Visserligen med två dagar bara, men ändå..haha.

Stort lycka till med allt nu!

2011-09-08 @ 17:25:10
Postat av: Carola

Bebis kommer komma på bf tror jag! Jag har sagt att jag kan hjälpa till med flytten om det behövs, jag är super stark ju!

2011-09-08 @ 18:18:43
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack snälla Minna! Jag hoppas så att du har rätt att den kommer inom några dar. Förnuftet är det inte mkt med nu längre så jag skulle nog kunna övertyga mig själv om att jag kommer slå världsrekord i längsta graviditet :)

2011-09-08 @ 18:19:42
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha. Tack Carola. Tänkte nog mer på att vi inte har överflöd i starka karlar och att det vore obra om inte Jimmy kunde vara med o styra upp. Annars har vi nog läget under kontroll mest möbler o lite småkraffs kvar

Personligen kan jag ju inte göra mkt nytta direkt! Kram!

2011-09-08 @ 18:23:10
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0