Hej September!!

Äntligen är vi inne i september. Månaden vi har längtat efter sedan den 2 januari. Nu är det i alla fall definitivt att vi får en septemberbebis. Spännande! Nu kan det verkligen ske närsomhelst.

Idag är jag i 38+2. Enligt mina beräkningar är jag i 38+6. Måste väl gå efter ultraljudsdatumet men det sitter ju i bakhuvudet ändå. Vi använde ju äl-test eftersom vi försökt ett tag så jag kan ju med 100% säkerhet säga när det blev till så att säga och enligt ultraljudsdatumet så skulle jag ha blivit på smällen 5 dagar efter positivt äl-test. Inte så troligt. Bella föddes i 39+1 o Linus i 39+0. Så ja.. Nu kan det bli närsomhelst. Jag kan även gå över tiden men min magkänsla säger mej inte riktigt att så blir fallet..


Idag ( om allt går som planerat ) får vi dessutom nycklarna till huset.

Det blir nog en bra månad det här!! :) 


Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhh, bebisdags snart!!!! :))

Hoppas det fixar sig med huset idag.

KRAAM

2011-09-01 @ 09:07:07
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Carola

Tjoho!! Jag ska säga dig, att min magkänslan säger att bebis tittar ut ganska snart! :)) hoppas allt går bra idag! Ring gärna mig & snacka lite skit om du har tråkigt!

O du vet väl att sex kan påskynda förlossningen! ;)

Kram min fina!!

2011-09-01 @ 10:15:48
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0