Jag sitter fast!

Vår käre son tycker inte att man behöver göra så mycket annat än att mysa med mamma. Visst. Jag tycker det är mysigt men när det finns saker att göra så blir man lätt frustrerad.
Han somnar i min famn men så fort jag lägger ner honom vaknar han.
De två senaste nätterna har jag fått lov att sitta och sova med honom på mig framåt småtimmarna för att få sova. Man kommer till en gräns där man gör vad som helst för några viktiga timmars skönhetssömn.

Annars så springer dagarna iväg. Killen blir 3 veckor idag. Han växer så det knakar och jag får ångest över att det går alldeles för fort.

Stora barnen är hemma den här veckan.
Börjar få vinterklädesinköpsångest. Skulle behöva åka iväg o kika nån dag men jag drar mej faktiskt för att gå ut. Vet inte om jag är lat, eller bara det att jag veet att jag blir tokstressad vid tanken på att amma offentligt. Varför vet jag inte ens.
Bella behöver allt nytt i kläd o skoväg o Linus kan ev ha sin jacka från förra året. Det blir dyrt. :/ Adrian är väl inga större problem i år.

Nej, Liten accepterar icke babysittern..



Kommentarer
Postat av: Anna

Har du ev kollat Tradera? Där finns ju en hel del massa fina jackor. Eller det kanske finns nån kläd o grej bytar dag? Det är det snart i Köping iallafall å förra året fanns massor med fina begagnade kläder =)

2011-10-05 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0