Trött och ont i huvudet.

Nu har jag haft fruktansvärd huvudvärk i ca 2 dygn. Går med axlarna i höjd med örsnibbarna och spänner mig. Det är inte bara så lätt att slappna av heller. De åker upp som om det satt gummiband i dem.

Det känns som jag skulle behöva sova i en månad eller nåt. Adrian sover visserligen bra oftast numera så jag ska inte klaga. Vaknar och äter en gång mellan 2 och 4 ca, somnar om direkt och sover till 6 ca. Men han stånkar och stönar i sömnen så det blir ju en del uppvaknanden för en annan. Imorse var jag så trött så jag nästan stod och sov hängandes över skötbordet. Stabilt. Gråa november gör nog sitt till också. Lite snö skulle inte skada så det blir lite ljusare.

Det är därför det är lite glest på inlägg i bloggen. Har massor jag tänkt skriva om men det blir bara inte av.
Nu ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0