Lyckan var kortvarig!

Imorse vid 6 släppte jag ut gap-o-skrik katterna för de stod och vrålade vid ytterdörren. Satte mig i sängen för att amma och hör ett oljud från köket. Ett igenkännande oljud som jag inte kunde skylla på katterna och som lät som det kom från sopskåpet. SUCK!! Vi har alltså fler möss inne. Nu står återigen fällan därinne men det känns som att om det finns två, finns det säkerligen fler. Känner inte riktigt för att vara barmhärtig och låta dem leva längre. De ligger väl o gökar hela dagarna. Usch!!


Läste på anticinex hemsida om ett experiment som gjorts där man satte ihop 24 st möss. 12 hanar och 12 honor. 8 månader blev de 2000 st musjävlar!! Ser framför mig snart hur det bara väller fram möss här och tar över vårt hus. Jag är äcklad. :(

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Fy bubblan! Ni kanske måste ta dit anticimex så dom får göra en raid? Eller hur ska ni göra? Stackare, jag lider med er! :(



På tal om din vikt. Man ska bara väga sig på morgonen i bh & trosor, man kan gå upp massa i vikt under dagen, sen helst på samma våg oxå! Håll i ditt duktiga go så kommer du komma dit du vill, tro mig!! :)



Tack för att ni kom igår, ses snart igen! Kram kram!!

2011-11-25 @ 19:51:44
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Rosanna

åhhh fy fy fy.. Jag äcklas :( gillar inte dom där djuren :( Hoppas ni får bukt på de

2011-11-27 @ 01:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0