Höstlov

Åh jag njuter ärligt talat inte av att vara hemma med alla barn. Kalla mig hemsk.
Barnen bråkar, slåss, och nyps med varandra hela jäkla tiden. Sen kommer de med sin mest gnälliga röst o skvallrar. Jag kan bli tokig!

Morgonen började redan 4:25 då Adrian ville äta och sen låg o gnällde titt som tätt i sömnen. Det är tortyr alltså att vara riktigt riktigt trött, och varje gång man preciis håller på att somna så börjar han gnälla. Inte alltid han vaknar men låter det gör han.
Sen tyckte Linus att det var morgon runt 5:20. Men i det här huset får man inte gå upp före 6 iaf så han fick gott ligga kvar.

Katterna som numera får gå ut sen några dagar tillbaka är numera ännu jobbigare att ha inne. Nu har de ju fått mersmak så det vrålas o kraffsas på dörrar så fort de slår upp ögonen. Sova är iaf tryggt att göra inne. Den lilla ska dessutom in så fort hon är ute och tvärtom.

Jag undrar vad vi ska kunna hitta på idag. Jag har fruktansvärd huvudvärk och är tjurig. Bebis är inte heller på solskenshumör. Verkar vara nån förbannelse över det här huset idag. Men nu har jag gnällt av mig lite. Nu tjuras det i källare igen och Linus väckte just Adrian. Ljuvliga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0