Bvc-besök.

Vi hade ganska fel i vår viktgissning på Lillemannen. Inga 6500 gram här inte. Snarare 5880 gram. Så fel man kan ha. :) Men han känns bra tung nu. Längden hade jag i alla fall rätt på sånär som på 1 mm. 60,1 cm lång är han. 
Läkaren klämde, kände och lyssnade. Allt var bara tipp topp. Adrian la till sig med sin allra goaste sida och charmade läkaren ordentligt. Han jollrade och flinade och fick läkaren att gulligulla riktigt ordentligt med honom. Inte ofta man får se läkare släppa till så kan jag tycka. Speciellt inte av den manliga sorten :) 
Nästa gång är det vaccinationsdags så då är det väl bara att ladda upp med Alvedon hemma och hoppas på det bästa.

Appropå alvedon så har Bella knaprat sånt hela dagen. Ont i huvudet och halsen har hon men annars ingenting. Hon lär bli hemma från skolan imorgon också.

Nu ska jag sörpla färdigt på mitt thé här. Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0