Myspys på balkongen.

Idag känns det ännu som att jag gått ett steg i rätt riktning mot att bli frisk.
Varit hos doktorn imorse. Idag var ju min 8:e dag även om jag egentligen inte skulle ha jobbat alla dagar. Läkaren tyckte att jag skulle vara hemma imorgon också, och på fredag är jag ledig och sen vara fit fort fight på lördag istället. Får hoppas på det då. Även om jag är piggare så blir jag anfådd så fort jag rör mig men på lördag ska det väl vara bra. Nu är jag trött på att vara hemma.

Har flyttat ut datorn på balkongen för att få lite frisk luft i princip för första gången på en vecka. Riktigt skönt ute idag tycker både jag och katterna.


Elliot myspyser på våra nya skrikgröna dynor till balkongmöblerna.

Någon av katterna är jävligt billig just nu. Häromdagen konstaterade Jimmy att sladden till hans laddare till iphonen var avgnagd på tre ställen så nu har vi bara min. När jag rotade fram min idag för att lägga över lite skräp på datorn så ser jag att min också är gnagd på. Inte lika mycket men skador i "gummihöljet" eller vad man ska kalla det. Kattjälvlar!! Trodde det var kaniner och gnagare som bet i sladdar. Tur de är söta när de sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0