Jag mår inte bra alltså..

Idag mår jag sämre än på hela veckan tror jag. Det som har kännts som ett blödande sår i halsen har bytts ut mot nästäppa o snoor. Hostar och hela huvudet känns som att det är inlindat i bomull. Så fruktansvärt trött och hela tiden så vill jag bara få kväljningar. Kännet ett behov av att hulka hela tiden. Vet inte om det beror på graviditet eller nåt annat, men jag mår inte illa. Sjukt alltså.. :/

Igår kväll hostade jag så jag trodde lungorna skulle komma upp o bebis undrade nog vad som försiggick. Den var överallt och ingenstans kändes det som. Tryckte ut vad jag tror var ett huvud strax snett ovanför naveln samtidigt som det sparkade långt ner i sidan. Bebis börjar bli stor :)

Jag hade igår planer på att gå och jobba idag. Det är så fruktansvärt tråkigt att ligga hemma. Men jag röstade ner mig själv där och min sambo likaså. Tiden går så sakta också.

Skulle vilka åka till Plantagen och köpa lite balkongblommor innan Jimmy åker till jobbet så jag kan dona lite med det på eftermiddagen men jag vet inte om jag orkar.

Nej, jag ska inta horisontalläge en stund. Färdiggnällt för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0